Tuesday, October 21, 2008

my wife convo part II

hello...... kembali ke citer sebelum nie.....

esok nyer pagi pagi buta lagi aku kene kejut kat wife aku..... huarghhh...ngantuk siot...
ye la semalam pukul 2 lebih baru tdo.....

lepas bersiap seme aku pon bertolak ler dalam pukul 7 pagi ke Putrajaya International Convension Centre (PICC). aku sampai kat PICC dalam 7.45.... selamat sempat....

lepas tu seme jemputan ke konvo tu dipersilakan ke dewan plenari kat PICC tu.....
wahhh.... lawa dewan tu siot....luas pulak tu....
sebelum masuk tu sempat lagi aku merokok jab... ye la lepas ni dah tak leh kuar...katanya pihak yang menganjur majlis tu.....

majlis tu akan bermula bila ketibaan timbalan menteri kesihatan iaitu YAB Latif Ahmad....

Lambat giler dia sampai.... bayang kan betapa bosannya duk dalam tu....

dalam pukul 9 lebih baru dia sampai....sebelum dia sampai sempat lagi aku cilok kuar gi merokok...bosan punya pasal....

lepas tu bermula la majlis tu.........

tak yah la aku tulis atucara nyer kan...

apa yang penting bagi aku ialah aku nak tengok wife aku terima Diploma dia je....
haaaa.. Untuk pengetahuan semua...Wife aku Diploma Kejururawatan Dari Kolej Kesihatan Bersekutu (KSKB) Sungai Buloh, Selangor.
seksa gak menunggu pasal budak nurse paling akhir terima diploma... Ramai graduan hari tu... dalam 900 lebih... bayangkan nak menunggu....mana tahan kalau tak merokok kan...perokok mesti faham la...apa apa pon aku cilok gak kuar.....biasala alasan nak ke toilet la....aku merokok kat beranda PICC tu...lawa pemandangan dari situ...
aku kuar merokok ngan amir...suami classmate wife aku....

majlis tu selesai dalam pukul 1 tgh...... kalau konvo tu faham faham la...mesti ader jual bunga punya....tapi harganya ...fuyooo...rm45 paling murah....hajat hatinya nak beli....tapi duit plak lupa nak cucuk...ish...tapi yang bestnyer...wife aku cakap lepas tu tak yah la beli bunga.. tak penting...yg penting aku ada time dia terima diploma....apa lagi photo time la

No comments: