Wednesday, November 12, 2008

Anak Buah

Bulan ni dah Bulan November......
Aku dah dapat anak buah sorang kelmarin dulu 9 november 2008..
anak buah lelaki....Adik aku dah selamat melahirkan seorang anak pada jam lebih kurang pukul 10 malam di hospital Kuala Terengganu.....nama tu tak ada lagi buat masa nie...
Tahniah kepaada adik aku Nos Saidah Asma Dan Suaminya Alias Mohammad.....

aku pulak mengira saat dan waktu org umah aku bersalin...jangka 19 December 2008....tak sabar rasa nya nak jadi ayah...

SCJP exam dah abis....Resultnye aku fail... ye la malas study kot... tapi memang aku tak berapa minat ngan java nie.... tapi kes dapat elaun punya pasal...aku struggle je ikut...sementara tak de keje tetap ni... nak harapkan part time tak larat aku.... So dalam sebulan dari sekarang aku kene retest balik SCJP tu...huuu....lepas ni asalkan lulus je cukup dah.... aku bukan nyer nak jadi programmer....sakit kepala tu.....lagipon mende yang takde minta...kalau kiter buat pon tak bersungguh kan.....

ok la aku tak tau nak tulis apa...ni la coretan aku buat setakat ini... see next time

No comments: