Friday, January 16, 2009

New Job ARMT



6 januari 2008 aku daftar diri sebagai Assistant Restaurant Manager Trainee (ARMT) KFC kat wisma kfc kl... fuh..dapat jugak aku keje...ingatkan menganggur lagi..
tapi dalam 6 bulan pertama ni aku masih tdalam training...salary ader la dalam rm1300.00..
tapi ok la dari takde keje terus...
aku ditempatkan di KFC Tesco Puchong...sape sape yang kenal aku tu..sila la datang..boleh la belanja sket sket...
selain dari gaji tu aku juga dapat staff ameanities (SA) dalam rm 150.00...kiranya dalam sebulan tu aku boleh amik makanan kfc dalam harga tu la....
free of charge la...so dengan SA ni la aku boleh nak belanja kawan kawan..tu pon kalau ader balance lagi la time korang datang kan

aku kena training dalam 2 bulan setengah...so dalam 2 bulan ni aku duk kat kl la..berjauhan ngan anak dan isteri...tapi tak kisah la...keje kan...lepas tu tak tau lagi kene restauran mana...harap harap dapat balik terengganu...

opss lupa..aku tinggal di hostel yg disediakan oleh KFC kat sunway...
so kalau sesapa yang ader plan nak g sunway tu..contact la aku ekkk

No comments: