Monday, September 14, 2009

Raya Dah Dekat



hai. hai hai..
raya dah hampir menjelma dalam seminggu lagi nie..
dah siapa ke persiapan korang..baju raya dah tempah ke belum..ok la

tahun aku raya simple je...baju pon pakai yag taun lepas...taun ni first raya bertiga ngan khairina
baju untuk khairina..aku beli satu.semangat Man U punya..memang baju nampak patern untuk laki.. tapi tak kisah la..budak kecik lagi kan.. sanggup beli rm 60..aku tak de baju mahal tu..

tapi boleh la aku simpan untuk anak aku ug bakal menjelma plak nanti kan.. insyaallah..

plan raya taun nie adalah seperti berikut....

16/09/09 - 26 ramadhan
Pergi ke Bentong Selepas Safety Meeting..
untuk amik wife & anak balik trg

17/09/09 - 27 Ramadhan
Balik Ke terengganu(Dungun)..
mungkin budget sampai masa nak berbuka atau lepas sahur

18/09/09 - 28 ramadhan
mencari pakaian untuk raya..

19/08/09 - 29 ramadhan
Balik Ke Kg dendang (umah mertua)
buka pose kat sana

20/09/9 - 1 syawal
solat raya
balik ke dungun selepas selesai segala ziarah sedare kat dendang(yg rapat)
pergi jalan jalan umah member di dungun

21/0909 - 2 syawal
Balik kampung mak di kelantan..
ader sedara buat kenduri kawen
(dah beberapa taun tak balik kelantan)

22/0909 - 3 syawal
Pulang ke dungun semula
buat apa apa yang patut

23/09/09 - 4 syawal
Hantar anak dan isteri ke bentong..
wife keje raya ke 5..huhuhuhu
sekejab je duk ngan anak dan bini

26/09/09
balik ke terengganu

27/09/09
kerja la weiii
lama benor cuti

No comments: